Philips 7000 series HQ7320/17

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series HQ7320/17 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

janz 09-03-2011

Dit scheerapparaat is prima en doet inderdaad wat hij moet doen.

Ik heb hem al meer dan een jaar

Accu gaat bij mij wel heel lang mee. Hoef maar eens in de week op te laden. Het scheerresultaat is voldoende.
Ligt lekker in de hand, snel op te laden en ziet er ook mooi uit.

wenria 07-03-2011

Scheert wel goed maar na enkele dagen is de accu plotseling leeg. Dat hoor of zie je niet aankomen.
Dan ben je half geschoren en kan je niet verder want met de stekker er bij doet hij het nog niet!
Je moet dan 10 wachten wil hij een beetje op gang komen.
Valt mij dus zwaar tegen.
Dat bezwaar had mijn oude scheerapparaat, ook Philips, dus niet.

Frans15 19-09-2010

Goed scheerapparaat doet wat ie moet doen snel en glad scheren

Bek 07-01-2010

Ben zeer tevreden over Philips HQ 7320/17. Scheert goed en weinig geluid en is lekker handzaam. Ik heb 'm 2 weken geleden geen probleem gehad. Het afspoelen onder de kraan is wel makkelijk. Oplaadbaar, gaat lang mee voordat je weer moet opladen.

Mr Maurits 21-09-2009

Ik heb dit apparaat gekocht omdat ik ontevreden was over de scheerprestaties van de Philips Arcitec (RQ1050). Dan is de HQ7320 echt een verademing, voor minder dan de helft(!) van het geld. Scheert goed en snel glad zonder irritaties. Geluidsarm en makkelijk schoon te maken onder de kraan. Doet gewoon wat een scheerapparaat moet doen, zonder overbodige fratsen. Ok, de batterij gaat 30 min. i.p.v. 1 uur mee maar een scheerbeurt duurt ook aanzienlijk korter dan bij de Arcitec. Kortom: gunstig geprijsd scheerapparaat zonder fratsen met uitstekende scheerprestaties.

Let op de kleur: deze lijkt zilver op de foto maar is in werkelijkheid wit!

winkelt 09-09-2009

Nu een paar weken in mijn bezit en in één woord feilloos. Mooi stil apparaat en hij scheert mooi glad. Een baardje van een week is er zonder problemen in vijf minuten af. Wilde eerst een setje nieuwe mesjes kopen voor mijn 'oude' HQ8850 van 12 jaar oud maar voor 25 euro meer is deze HQ7320 te koop. Helaas geen tasje maar ik had de oude nog... Kortom fijn scheren voor weinig geld.

johnsil 11-05-2009

Heb het scheerapparaat nu 2 weken in gebruik en ben zeer tevreden. Ligt goed in de hand en maakt weinig geluid. de koppen zijn goed schoon te maken onder de kraan met wat lauw water. voor dat geld 50 euro is het zeker geen miskoop.

Duis 02-02-2009

Ben zeer tevreden over dit apparaat. Doet goed zijn werk. Maakt weinig geluid en is lekker licht/handzaam. Ik heb 'm sinds begin november en heb 'm sindsdien nog maar 1 keer op hoeven laden. Het afspoelen onder de kraan is wel makkelijk maar ik moet toegeven dat ik dat niet iedere scheerbeurt doe. Enige minpunt is dat er geen scheerdoosje bijgeleverd wordt.

Voor de internetshoppers LET OP :
Op de meeste afbeeldingen (doos) lijkt het een lichtgrijs apparaat. Hij is in werkelijkheid overwegend wit.